ul. Karola Szajnochy 4
85-738 Bydgoszcz
REGON: 523293342
NIP: 554-300-66-53
poniedziałek - piątek.: 9:00-18:00 sobota: 9.00-15.00
Kompletny projekt łazienki zainspirowany klasyką designu marki Kartell oraz jakością szwajcarskiego producenta ceramiki łazienkowej marki Laufen.
Z jednej strony Kartell, włoski, twórczy, barwny i charakterystyczny. Rodzinna firma, która tworzy historię wzornictwa i rewolucjonizuje rynek wyposażenia wnętrz już od 60 lat. Z drugiej strony marka Laufen, szwajcarska, wiarygodna, wyznaczająca standardy jakości. Przez 125 lat istnienia wykazuje się ogromnym zaangażowaniem w kreowaniu przestrzeni łazienkowej oraz innowacyjnym podejściem do produkcji ceramiki sanitarnej.
W miskach Rimless nie ma zakamarków, ostrych krawędzi czy nieszkliwionych powierzchni, które sprzyjają gromadzeniu brudu i bakterii. Dodatkowo, zainstalowany ogranicznik siły wypływu wody zapobiega rozchlapywaniu. W miskach WC z bezkołnierzowym rozwiązaniem Rimless woda rozchodzi się po wewnętrznym obwodzie, całkowicie pokrywając powierzchnię miski WC i nie pozostawiając zanieczyszczeń. Rimless to spłukiwanie całej wewnętrznej powierzchni miski WC. Łatwy dostęp, oszkliwione, zaoblone krawędzie zapewniają wygodę i skuteczność czyszczenia.
- Utrzymanie higieny jest proste jak nigdy dotąd.
- Łatwe czyszczenie - wystarczy przetrzeć miękką ściereczką - czyni to toaletę bardziej higieniczną.
- Przez redukcję środków chemicznych dbamy o środowisko i zmieniamy nasz styl życia na proekologiczny.
- Do 30% mniejsze zużycie wody - dokładniejsze spłukiwanie już przy użyciu 2/4 litrów wody.
- Oszczędne gospodarowanie wodą ma pozytywny wpływ nie tylko na środowisko, ale również na domowy budżet.
LAUFEN to niezwykle tradycyjna szwajcarska marka, której osobowość odzwierciedla się w połączeniu wyrafinowanego wzornictwa, jakości oraz funkcjonalności. LAUFEN jest marką segmentu premium należącą do koncernu ROCA, który jest jednym z wiodących producentów ceramiki posiadających globalną sieć dystrybucji. Producent wyrobów umożliwiających oszczędne zużywanie cennego surowca, jakim jest woda. W ten sposób firma podkreśla zaangażowanie w ochronę zasobów naturalnych i produkcję przyjazną dla środowiska.